November 19, 2010

Simpan saka ke aku?

Tup tap tup tap dah masuk hari Jumaat. Penghulu segala hari. So ape yang korang dah buat sepanjang minggu ni? Apa achievement untuk diri sendiri? Dok pandai tanye orang pulak sekarang. Yang aku dok achieve tang makanan je ni ape kes? Nak kate mengandung, big NO! Tapi lemak dalam badan yang mengidam nak tambah cawangan. Hehehe. Oh, bagi sesape yang lemah semangat untuk tengok gambar seterusnye ni, sila klik ikon X kat atas tu ye. Ni amaran awal ni. Kang ade yang tumpah darah lepas ni memang aku tak bertanggungjawab. Hehe



Haaa..terkejut? Bagi yang baru selesai wat sit up 100x tu mungkin mengucap panjang tengok gambar ni kan. Tu belum rase lagi...sedap tahap maksimum. Mak aku cakap kalau makanan tu sedap, si pembuatnye ikhlas masak. Ikhlas nak share aroma dan rasa makanan tu dengan si pembeli. Agak logik gak kan. Kalau datang sini, korang bleh beli kat Kedai Sukand Nasi Ayam dengan harga RM1.20. Kedai tu bebetul depan roundabout kat pekan PD tu. Tapi pagi je ade tau.

Selesai melantak time pagi dan diikuti lak dengan cappucino panas memanglah terbaik. Lepas tu kau rase mcm pakai alat sauna bergerak. Melekit lah badan dengan peluh.*sekolah aku nye peraturan kene pasang ekon selepas waktu rehat saje*. terbaik!

Opssss lupe nak bgtau. Tadi aku beli dessert sekali. Yela, nasi lemak tu secoit je, mane nak kenyang.


Hambek kau. Pulut sambal aku beli. Dessertkan. Bahahahaha. Tapi aku makan pukul 11am tadi. Kasi nasik lemak mendap dan buat lapisan baru celah peha. Baru sekali ngap, aku dah nampak bantal kat depan mata. Aduhaiii..banyak kali ngap aku kene habiskan ni. Mau aku nampak set bilik tido terus lak ni. Takpe, hari ni rehat lame. Harus ambik kesempatan. Teheeeee~

Ok peeps,selamat hari jumaat dan selamat mengadap weekends. Looking forward for this weekend sebab birthday sidia. Punah lah poket. Hehe.;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments:

kiranajoe said...

owh, nasik lemak itu nampak sangat menyelerakan.

Cik Tudung Merah said...

memang sedap beb.kalau datang sini, aku bawak ko pi pekene nasi lemak tu