December 28, 2010

Handbag Hanger

Kalau pi makan kat kedai, aku selalu bergaduh dengan bag/handbag aku sendiri. Mane nak makan, mane nak heboh pegang dia lagi kan. Nak letak kat kerusi sebelah, aku macam seriau pulak dengan orang-orangan zaman sekarang ni. Mau orangan tu lalu dan terus cekup, tak ke terkebil-kebil je aku nanti.

Aku dah dapat solutions. Dengan menggunakan Handbag Hanger, anda pasti tidak akan mengalami masalah untuk bergossip dan makan di kedai lagi selepas ini (intonasi kene betul ye).

Bawah ni ditunjukkan sekali cara-cara pemakaian menatang ni dengan betul.

Ok, dah boleh tutup mulut tu. Jangan nak ternganga sangat lah. Senangkan? Moh pakat beli ramai-ramai dari aku. Tak mahai sebab aku kire harga kengkawan je. Berape? Haaaaaa..ni nak habaq mai sat RM23 siap kasi pos free u olls. Tapi tinggal design ni saje lah. Yang lain tu dah kene rembat.

Kalau hangpa suma nak beli, hangpa sms cheq 012-3835961. ;)

1 comment:

Anonymous said...

ok, semua dh sold..tq :)


lindanazmi