March 17, 2011

Pertama

Petang tadi lepas menyental sambal sardin bersama lempeng, Jack (nama cipon aku) berbunyi. Mak incik springhills called ajak pi urut badan. Oh! Teruja. Dia suh datang awal, boleh bergozz.


Inilah rope nye lempeng dan sambal sardin buatan diri sendiri. Vangga. Haha

Seperti yg mak incik nasihatkan, aku menggelinjang start kereta dan berselendang mak siti je, aku pecut skyline secara laju. Bila kau eksaited semua kereta kau nak hon kan? Mcm tu la perihal aku time tu. Semua kereta la aku rase lembap. Haha

Sampai je ke rumah mak incik,sebaik je aku melabuhkan punggung j.lo ni kan, mokcik urut pun muncul. Haaa kau, kening berpantis u olls. Voge de vas acik ni. Yela, tukang urut pun kene jaga profile gak kan. Keh keh.

Mak incik main tipu. Dia suh aku orang pertama pi urut. Dengan berbekalkan kain pelikat, i olls yg ala ala jessica alba ni terus meniarap depan acik ni. Sekali dia urut, haaaaa kau. Virgin lagi body i ni acik, lum penah kene urut ok.


Sessi ketap bibir memang lame gile. Tu belum part aku tarik toto sampai nak koyak dan hentakan kaki ala ala berkawab hantu jepun weh. Sakit u olls. Tegang urat kater acik tu.


Bile dia suh aku menelentang mengadap dia lg la i olls malu. Kali ni acik tu nak cek bahagian peranakkan pulak. Sebaik tangan dia cecah je arah rahim razali ku itu, dia menjerit. I olls lagi la kan..terkezut okey. Rupenye rahim razali aku jatuh sangat ke bawah. So dia kena sengkak dengan batu sungai panas yg dah berbalut dengan kain batik. Mak aiiii..sakit eh sampai aku rase kaki aku ni dekat je dengan muka makcik tu. Haha. Lepas dia buat tu, perut aku start rase senak. Mcm nak berak tak berak. Bestkan perumpamaan aku tu?

So masa aku buat entry ni perut masih senak. Mak incik cakap rasa mcm ni dalam 3 ke 4 hari gak. Aku plan nak buat sebulan sekali la urut badan ni. Sekali rm40 saje. Siap beli pil manjakani dari acik ni. Hopefully lepas ni ade lah peluang aku nak berbadan empat dan lima.

InsyaAllah.;)







- Posted using BlogPress from my iPhone

3 comments:

cik muda bagan pinang said...

peranakan jatuh????oh sungguh ganas laki mu itu..itu lom tgk video tutorial usher tuh...ekekeke..aku doakan utk korg..amin...

Tuan tanah kedaung said...

Hamakkkkkk ko la weh. Takde kene mengena dengan fatjoe ok. Acik tu cakap sbb bersukan time muda muda dulu. Kalau aku dah dpt video usher, aku nak buat diam je. Hahahaha

s a L o m a said...

wahhhhh..bestnya urut tradisional ni.ada nombor macik vogue tu tak? NAK! :D

email pls :)
cabincrewsaloma@gmail.com
tengkiu very much! :))))))