March 16, 2011

Saje carik pasal

Angin sepoi sepoi menanpar pipi gebus ku ini. Sejuk. Tp langit banyak bintang. Bukan tanda nak hujan tu.

Customer kurang hari ni maka aku aktif kat laman twitter. Tengah sedap sedap scroll timeline, aku terpiuh link yang kak red tweet. Dah diberi amaran JANGAN BACA tapi biaselah kan manusia. Benda yg ditegah, benda tu lah yg dicarik.

Seminit, dua minit, tiga minit....ahhh sudah. Jantung makin lama makin laju hayunan eh. Dah dasar penakut tu, memang penakutlah gamak eh.

Habis je bace, aku tweet kak red, digelakkan saje. Ahhh sudah. Pastu adik ipau aku saje bako line. Kite bako, kite bako. Habis pahala aku hari ni sebab mencarut laju laju dalam hati. Bile dah laju tu, mesti banyak perkataan kan? Haha

Benda yg aku bace ni memang laluan aku mase stadi kat uitm shah alam dulu. Kalau down je, start motor and ronda pelan pelan tengok umah orang.

Ahh tak gune cakap banyak. Korang berani? Bace malam la..

http://redmummy.com/2011/03/16/jangan-baca/?utm_source=feedburner&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+redmummydotcom+%28Pencinta+Merah...The+Red+Lover...The+Red+Diva...%29



- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: