April 5, 2011

2 - Kelentang kelentung alexander

hari ni hari kedua tanpa ais. masih gagah. nampak air sejuk depan mata, aku hanya pegang untuk merasai nikmat kalau ia masuk ke dalam tekak. tapi aku perlu kuat untuk cabaran ni. walaupun tak menang ape2 hadiah, tapi cukupla sekadar nak menguji kecekalan diri. haha. mengalahkan nak mengadap medan peperangan lak kan

kat rumah aku mengaruk lapa pada jam 10 malam. kirai peti ais, nak tgk kok ape yg boleh aku makan. oh, semalam ke giant aku ade beli tortilla bawang putih. sos prego last week masih berbaki. korek freezer ambik hotdog dan minced meat dan taraaaaa

aku bajet masuk oven dalam 10 minit tp minit yg ke 6 nampak mcm dah garing. terus angkat dan potong

makan mengadap ngadap depan kesayangan tuan hamba, lagi syahdu weh bile dia makan menggeleng- geleng. tatau la geleng sebab tak sedap atau geleng sebab sedap. tapi pinggan tu licin je aku tengok..

1 comment:

Ajax Shams said...

geleng speechless dengan kegegehan uolsz kot...lol