May 8, 2009

Menara Taming Sari

aku malas nak citer panjang lebar pasal MENARA TAMING SARI ni
kalau ade sape sape yang berminat, sila klik sini sebab semua info korang leh dapat
kalau nak tourist guide pulak, leh contact kawan aku ni yang mana sangat arif pasal melaka..ngeh ngeh ngeh


lepas balik dari kenduri Ida tu, aku bergegas ke Petronas yang berdekatan untuk tukar baju la kan...minah minah kat situ yang memang muke toilet leh pandang slek la pulak..eh eh ade aku kesah ke ko nak kutuk ape ke..tibe tibe aku kerek lak kan
so lepas diskusi dengan him, we olls decided nak gi naik taming sari yang heboh diperkatakan tu
aku parking punye la jauh sebab kene merentas Mahkota Parade dulu..sila bayangkan kejauhannye okay..mak aiii...hongeh raso eh

owh..ni lah MTS tu eh..
sedap sedap aku je nak bagi short form kan
haha
ni pemandangan dari depan
kene masuk sini nak Q bagai la

okay kene beli tiket dan sile tunjukkan mykad untuk dapatkan harga rm10

kalau tak harga nye rm20




lepas dah beli tiket baru realized yang orang ramai ramai ni Q untuk naik MTS

aduhhhhh....rase menyesal pun ade tapi disebabkan takde menda yang dikejar, aku enjoying beratur dengan him

okay...dah sikit je orang kan..
dah berape jam lak kan aku Q
perasaan sgt berdebar debar mcm budak kecik kat fun fair

bile dah dapat duduk dalam MTS kene amik gambar dulu
untuk menunjukkan muke excited kepada penonton
haha
him tu kalau over excited, mate dia akan automatic jadi kecik
dia claimed ade darah jepun dalam badan eh
aiyakkkkkkkk

ni pandangan dari atas la gamak eh
mak aiii.....melaka di hujung minggu
so skang terjawab kenape aku perlu parking paling hujung siap leh tempuh Mahkota Parade sebelum ke MTS

nampak tu, haaa..cadangnye lepas MTS nak ke sane pulak
tp masih dalam pertimbangan

bile fikir fikir balik mcm tak larat je nak ke sane sebab lepas ni nak meronda Jonker Walk.
we olls batalkan destinasi tersebut
takpe takpe, lenkali ye
ku pujuk hati sendiri
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~












5 comments:

DrugLord said...

Bestnye...
Tinggi..
Haku yang gayat ni....

Unknown said...

meh ler wan dtg melaka
bwk isteri kau yang tak diisytiharkan pada kami nih.....
(hahaha...tueler kawin x ngajak.kan telah diungkit tujuh keturunan.ngeh ngeh ngeh.gurau ek bos...)

Cik Tudung Merah said...

betul tu beb..
skang ni bukan saje kene istiharkan harta, malah isteri pun kene istiharkan tau..
sape suh tak jemput kite kan..hahahhaha

DrugLord said...

Dengan ini...
Aku isytiharkan serta merta...

Bahawa...
Isteriku sudah mula mintak memintakkan beberapa benda yang di'teringin'i nye.....

Seb bek simple je...

Cik Tudung Merah said...

uish..cepat la kepoh..dia mintak ape?