June 30, 2009

Therapeutic

last weekend was my therapeutic weekend. kalau tanye orang pompuan, mesti dorang tau jawapannye kut..ape lagi kalau tak shopping kan..tu la terapi yang paling berkesan untuk kaum2 hawa ni.memang dari azali kut kaedah tu digunakan untuk merawat kelaraan hati.
ngeh ngeh ngeh
kali ni punye terapi aku tatau la sempena ape tapi ape yang aku tau, jiwa aku sangat kacau dan lara aku akan update pasal tu kendian la ye
so aku decide nak jalan jalan carik pasal kat seremban. beli kain baju raye kitorang.
so him masih belum decide which color he prefer this raya. nak jadi mambang ijo @ mambang kelabu.
kat seremban mane lagi nak beli kain kan kalau tak ke casa moda. nak ke kl semata2 beli kain, takde la makne. duit minyak dengan duit tol dah leh beli kain lip lap lip lap kat sini. kuase aku nak redah jem kereta dan umat manusia aiiii.
sampai casa moda seremban bape kali aku nak announce ni, ini suda iklan free, berpusing pulak carik parking. ramai gile la pulak orang orangan yang nak beli kain.
sebaik je melangkah masuk, laki aku yang half metrosexual ni aku tgk tak tentu arah nak pilih kain baju melayu eh tu.berkelilau mencarik mane yang sesuai. yang takleh blah tu siap matchingkan dengan kulit tu oiiii...i pun tak pilih mcm tu sayang
time ni pulak camera tetinggal and dan2 pulak henpon bateri weak..
lepas bermonolog dengan diri sendiri agak eh, him decided nak amik kaler grey tu jugak
sebab aku yang kene belanje dia so aku tgk la tag harga..boleh tahan jugak taste dia ye sebab semeter pun dah rm22.50 dan him yang gagah perkasa kene pakai 6M. yeeeee..muke aku dah tegang mcm anita serawak dah time tu..hehehe..kerna sayang, ku turuti jua..hehehe
lepas belek sane belek sini, bayar dan terus balik PD.
plan nak gi tesco beli barang masak dinner pun cancel sebab sesak nye Ya Rabbi weh

ni haaa muke kain yang him jathoh chenta sejak kali pertama berjumpe

dan ini pulak tangkapan untuk aku pulak
kene ganti puasa dulu, lepas tu baru la bulih acik melaram yo
fenin pulak nak pi tempah kat mane sebab mostly kedai dah tutup order
dilla, aku nak belajau jahit manik dari ko..

dengan muke raik bersama sunglasses baru juga hadiah dan gune membercard yan selepas berjaya buat aku pokai dan tak mampu nak beli sepotong buah tembikai


Add Image

1 comment:

Unknown said...

mang ai...byk eh baju ko beb.apo sampai rayo ko bapo gek eh baru bleh abis tuh...nak jahit manik sumer tu maunnye raye tahun 2015 baru siap.