August 12, 2009

Cammy!!

I'm thinking about my besday prezziee
how about a new DSLR camera, I want it as soooooooooooonnnnn!
Him ade SLR je tp lcd nye wosakkk..
(ye beb..wosak ye..yang kite pi teman kat Sg Wang tu la) wowowowo..
iye2 je aku beli rechargeable battery, tengah tengah excited tgk LCD pulak ampas...T_T
I seriously need a new camera! kawan papa bermurah hati bagi hadiah camera brand Kodak for hadiah kawin last year..alhamdulillah..that is my 1st digital camera,
dah setahun dan sangat berjasa tapi DSLR lagi cool..
Which brand? Nikon, Canon? Which one is better? I prefer Nikon.
Okay, I don't have bigggg budget. Just around 2k plus plus sikit la
(tp kene kumpul balik sebab hari tu dah kumpul tapi TERpakai)
kalau dapat yang second hand tapi shutter count bawah 2k pun dah kire ngam kot
:(
tibe-tibe nak jadi photographer kan? noooo, it just, me and him are thinking to get DSLR for us for our syok-sendiri-amik-gamba-sambil-jalan-jalan. pastu him leh tolong adik dia wat side income bisness, amik gamba orang tawen...dan aku leh sharing nyibuk pegang props, hahahah you know that sharing is caring? but in my case, sharing is equal to mine. I did contribute thou. teeEhhheee..





alangkah indahnye dunia kalau dapat D90 ni

i swear takkan mintak LV dah..hahahah



I want it as soooooooooooooooonnnnnnn.
;)



No comments: