October 30, 2009

Hingga menjilat jari..

*
aritu aku saje lepak umah FIL sambil melayan Tari Tirana. oh! drama ni memang feveret aku sebab macam amazed si pelakon tu boleh danca mcam beyonce. gile amazed weh..eh, eh..ni bukan nak citer pasal citer joget lambat.yang aku nak citer ni pasal kegemaran impak maksima abang ipar aku terhadap makanan berunsur keju dalam bentuk kek.
*
tengah aku tengok drama sambil berangan joget beyonce, him susup sasap masuk dapo. senyap. ah! lantak la, aku terus berangan. tibe dia datang duk bersimpuh kat sebelah dengan sebuah kotak kek. drum rollll.....

*
makanan kegemaran beliau la pulak. ade 2 bijik tapi aku sempat snap sebijik je sebab bijik pertama tu aku sokeee..blueberry cheese cake. tapi....aku mampu makan 1 slice je, yang si dia mampu habis kan 2 bijik hokeyyyyy....setiap bijik adalah 2kg. haih!!
*
*
ni gamba dari sudut X. hahaha..dah ghoman belaja math pulak. yang ni punye kurang sedap. mane dapat sampai 2 bijik? adik ipau aku dulu praktikal kat hotel kat PD, pastu leh la tempah dengan harga half price. ngam kan?
*
lepas kitorang bising2 makan kat benda alah kepunyaan OKUS tu kat hall, tibe2 dia tersembul dari celah belakang. aiyooo...nasib baik tak mengumpat
*
lepas drama beyonce pun habis, kek pun habis makan, aku chow la balik umah..hehe

2 comments:

~::Iffat @ Wonderfatts::~ said...

hoih..byk kau pya abiskan 2bijik..dah resaksa2 kepunyaan mak mertua ko pulang, aku dah tak dapat nak menikmati sesukahati dah, n koreksyen, sebiji 1kg ok, byk ah kau 2kg utk sebijik..huhuh..arwah pasal kencing manis je aku ni kang.

Cik Tudung Merah said...

kekeke..bagus gak semua rasaksa gogon tu balik.cepat sikit abis..eh ye ke 1kg per cake?hahaha..