October 30, 2009

Sayonara, Hingga Berjumpa Lagi..

*
jumaat yang lepas, one of aku nye collegue yang banyak ajar aku pasai keje ni sume dapat offer tempat lain, better offer, better post and yang penting better salary. yeah..itu yang mahu dengar..duit!duit!duit!..hehehe..
*
dia dah keje kat sini soploh tawunn wooo...lame. tp dah 3 tahun dia ulang alik Puchong- Seremban, lagi la aku kagum kan..hehehe..
*
kalau orang nak blah, acara makan2 ni memang kemestian la kan. sebab dia dah lame keje sini, yang lain plan nak makan kat tempat yang best sikit. bukan la before ni selalu makan tempat yang tak best tapi tak penah makan special ikut citarasa orang yang nak blah tu. haha..
*
lepas kumpul2 duit dan bincang2, maka hari yang dinanti pun tibe. aku turut excited.sebab?adaaa laaaa..hehe

*
*
restoran seafood kat Kemayan Square. sape orang Semban, tau la kot katne.
mase datang ni baru kul doblas. banyak lagi kosong. tapi menjelang kul 1pm je, full house weh
*

*
aku memang elergik minum chinese tea ni tapi dorang pakse. kengkonon tea yang ni sedap sebab dah campur dengan bunga jasmine. lepas aku minum, sume macham pandang dan mengharapkan review. macham minum pewangi kereta saje, aku cakap. boss aku da tatau nak cakap ape, sume buat muke redha je.haha..tak sedap
*

*
after 15min, lauk pauk sampai.sume sedappppppppppp..kecuali sayo. aku kan elergic.

*
*
tarrrraaaaa...ni yang buat aku paling excited weh. memang ku nanti2 kan. kire ni main dish kitorang la. jgn ler time dating awal2 korang bawak makan ketam. hahaa
*
*
after 45mins...setel
*
*
*
dessert ni memang la boleh buat kat rumah tapi sebab vitamin M kan banyak, nan ado la

*
*

*
ini dia sifu aku yang banyak jugak berjasa, dia garang tapi dia jugak penghibur kat department aku ni. dia tengah bace kad sambil sedih2. kitorang belikan pendant kat Tomei.
*
*
lepas tu dapat la tisu wangi yang kene charge 30posen ni jugak.
*
lepas tu semua kene kerah balik office buat keje. tapi name pun jumaat, manee adeee wat keje pun. hahahahaha

No comments: