July 16, 2010

Sekali kene, meraung.

Last week, abang ipar aku datang stall. Saje nak pekene burger yang baru aku launching - burger tempura. Pastu borak punye borak, dia cakap kaki lenguh-lenguh. Kebetulan yang datang ni tadi adalah ahli tegar HPA. Tapi dia takde la pakse beli ubat segala, cume dia luangkan masa belajar dan mendalami ilmu perubatan yang berkaitan dengan Islam ni. Elok gak tu kan, dari beli ubat kat kedai senseh.

Lepas tu dia pun keluarkan la segala equipment mengurut. Dia pakai minyak burung but-but. Kater nye bagus untuk urutan yang terseliuh, angin dan patah-patah ni.

Maka acara bermula..

muke eksyen kan. dia tatau hajab eh kejap lagi. aku tersengih je kat tepi. hehe


kasi close up sket tengok..

dia dah mai dah..muke dah kerot-kerot kan. nak ubatkan..hehehe

dia cakap mase ni macam nak tendang muke abang eh. uish..derhaka sungguh

rileks je bobohizan ni kan. kuat betul tangan dia mengurut. memang urat besi la lu bro. kekeke

ni dia saje je buat muke cembeng. tengah tahan sakit la tu dan perasaan nak tendang muke abang sendiri. Lepas urut tu sume, dia cakap best and nak urut lagi. Lepas ni bobohizan kene pakai baju besi la nampak eh.

Eh eh sape yang dok area negeri sembilan and terase nak urut @ bekam cara moden bleh contact abang ipar ku ini di talian 017-2057789. ;)

4 comments:

Unknown said...

abg eh duduk ujung2 yo....dah standby kok kono tondang ngan adik durhaka.

Unknown said...

hamboooi.rupo macam paan boto abg y pakai ketayap tuuu.

~::Iffat @ Wonderfatts::~ said...

eh..bila plak ko buat entry ni intan oi...padan la berdedai2 call masuk mintak massage service..dia igt aku call girl gamak eh..hahaha..aku bongak yo..

pije..ekeleh..buek2 tak kona plak kau eh...siap pau baju comel dari jepun kat cik suyah lagi nampak..hahaha..

Cik Tudung Merah said...

ghamai ke yang call ko piz? berkat aku tinggalkan number fon eh? ok la tu, bisnes sampingan..lepas ni bleh tuka cat si fander ijau tu. kekeke