August 3, 2010

Padan Muke Kau

Aku sangat sakit hati kalau dalam tengah mood nak mengadu, nak bermanje, berkongsi masalah dengan someone, tengah sedap-sedap bercerita tapi last sekali bedebukkk kene padan muke dari orang yang kite nak mengadu tadi.

Memang potong abes la bro.

Niat dihati nak la dengar perkataan semanis madu supaya sendu dihati ni dapat diobati. Toksah nak bermimpi disiang hari dengan pattern manusia sedemikian ghupe ye. Dorang lagi memadankan kite lagi ade lah. Memang double sendu dihati la kan.

Benda macam ni memang selalu dah aku kene. Oh, mase kau mengadu pasal laki kau ade perempuan lain, hati kau sakit kene perli sebab belum ade anak...sape yang kau carik? aku jugakkan? ade ke aku cakap padan muke kau?

Macam editor Utusan Melayu la aku time tu, menyusun kata sebelum bercakap sebab taknak kau terasa hati, aku taknak tambah gundah dihati. Tapi ape yang aku dapat balik?

Takpe la noks, mak tak rugi pun kalau hilang kawan macam kau ni.
Huh

4 comments:

Unknown said...

sepak je kaaaaak.
tu namanye beruk.
masalah dia,dia mintak org denga,bila sampai time kite haram nak tolong.
beruk la tu.
heeee

Cik Tudung Merah said...

hahaha, ko buat aku gelak la dik. selffish giler, dia datang meraung-raung takde pulak aku ignore. ish..memang beruk la kut.;p

Deana Nadween said...

alo2....garang nyeeee cik Diana kite niee...gegegegeg....rileks2 yang..peace!..kuikuikuikui.....

org cmtue, lenkali kalu die dtg kat u...u wat dunno jeee...pastue bile die tanye..u habaq mai kat die...bile tang aku..ko wat dunno jee kannnn..nah! ambek ubat skit..heheheh

Cik Tudung Merah said...

HAHA. kite ni hati tisu beb. tak sampai hati tgk kengkawan susah, kalau boleh nak diorang happy mcm kite. ;)