November 3, 2010

Three Eleven

aku tak ingat pun tarikh hari ni. 3hb November 2010.
Tengah malam tadi time nak tido, ye aku mengantok gile malam tadi, sayup-sayup aku dengar dia wish Happy Anniversary. Tersentak dari tidurku.

Ohh, yelahkan..dah 13 tahunla. 1st day PMR, paper BM lak tu. Padan muke bile keputusan keluar dedua dapat 2A je. Mase tu aku nak menangis hape memang nan hado la kan, sape suh gatai. Kekeke..

Takde ape yang nak aku citerkan lagi. 13 tahun and keep counting..Insyaallah. Walaupun dalam masa 13 tahun tu banyak selingan yang lain since relationship ni on and off. Tapi bile Allah tu dah cakap jodoh aku dengan dia, memang betul la kan.

Dah 2 tahun mengemudi hidup dengan dia. Tiada siapa pun yang perfect kat dunia ni, jadi kami terima each other seadanya. Aku pernah bace satu quote ni ' Kite sayang orang dengan kelemahan dirinya dan kite kahwini orang dengan kekurangan dirinya'.

ILUSM.

5 comments:

Anonymous said...

babe, epi anniversary ;p phewitttttt....

Unknown said...

tahniah intan! semoga berbahagia hendaknye.. :D

kiranajoe said...

jgn pernah mengalah.
dlm apa juga perkara.
ku kirim doa moga engkau bahgia.
hingga hujung nyawa.

tahniah.

Cik Tudung Merah said...

anon : thanks for the doa. tapi siapakah kau? sila betau name la..hehe'

mimi : u rawks babe.thanks.;)

mizan : lately ko sungguh puitis, aku suke. aku pun kirimkan doa pada DIA moga ko berbahagia hendaknye.;)

lola said...

oh....so sweetttt! cuwiiit cuwwittt cuwwiiiitttttt sgt! tersentuh mak baca noks! happy anni & many happy years to come!