March 16, 2010

Cribs ke Crab

malam tadi sebelum berdengkur laju laju, aku sempat tengok tv. teen cribs citer nye. wah, boleh jadi tak bersyukur aku kok lame lame ngadap citer mengarut ni. salu rumah rumahnye sume boleh diterima akal lagi but this time memang sangaaaaaaat mengarut.


kenape?.

sebab ade mesin ATM dalam rumah eh.

alasan?.

kalau dorang nak berjudi, kawan kawan tak boleh ade alasan tak bawak duit. huh?

macham tak payah keluar rumah gi jimba jimba sebab semua ade. dari bowling sampai lah ke spa. haiyohhh..heaven.


gile amek ni weh. sangat la teruja malam tadi sampai mimpi mimpi. sebab weekend lepas hanya mampu beli rumba keramba yang tak cukup panjang. namun cukup membangkitkan keesotikan kami. haha. takpe, ahad ni cube intai kedai tirai si abeng kat seremban,mane tau ade


saje je kan nak amek gamba feeling feeling dslr yang tahun gajah yang keberape boleh ku beli.

March 15, 2010

Perapan yang lama

kalau nak dibilang dengan jari, memang tak cukup. sebabnye memangggggggg lameeeee dah dapur ku tidak berasap. vitamin M dah sebati kut dalam diri. tapi aku ade alasan lain jugak. tong gas kesayanganku dah dirembat untuk berniage di waktu malam pulak. so siang hari, tong gas tu setia menanti dalam stor sorang sorang. dan stor tersebut hanye terletak di sebelah stall kami.

so memang kukuh la alasan aku kali ni. jangan mimpi nak makan gulai lemak cili api atau pun telur dadar ye. memang tak ade. so sape sape yang berhasrat nak datang umah aku tu, telah aku warningkan awal awal.

tapi weekend hari tu, aku terbangun awal. ish..sangat tak seswaiii..hari ahad nan indah di kala hujan renyai renyai, mate aku dah cerah. dem!

tanpa gosok gigi segale, aku terus layan tv sambil lipat kain. ye la,kain segunung. memang task mase weekend kan, tu belum fikir nak sapu rumah, vacum kapet dengan mop lantai. ah. mau je aku upahkan orang. si dia setuju, skang dalam pencarian. ;)

oh! berbalik pada tajuk tak berasap. maka selesai segalanye, si dia pun bangun. menggeruk lapa. blank. cek fridge, full. full dengan barang barang meniage je la. nasib baik ade multicooker pemberiaan sahabat time kawin dulu. aku panaskan pan dan keletang keletung la di dapo.

hasilnye agak memberansangkan sanubari aku. haha. save dah untuk brunch. teeeheee~

double cheese burger dengan beef meatball dan jus epal. makan laju laju depan tv sebab lepas tu nak gi ngedet lagi

;)

Weekend yang lepas memang boleh aku klasifikasikan sebagai hari ngedet. dah lame tak jalan jalan pegang tangan. Ececeh..

Plan memang dah lame, barang makin lame makin surut. So kami bertindak untuk redah terus sebaik balik dari kenduri kawin. Kok ditangguh lagi kang, ade yang syampoo rambut pakai soflan pulak.Hehe

Tapi rase nye mase diskusi, benda alah yang aku nak beli less than 10 items saje tapi bile sampai kaunter ayoyo jugak la mak kan.ish..misi bulan depan memang nak redah Pasar Mini Rias PD je la yang berkelip kelap depan umah tu. Senang dan menjimatkan saje. hehe

Before balik PD, tapau la ape yang patut sebab nak menyinggah umah MIL. takkan tangan kosong je ..ececeh..mcm la selama ni aku masak bagai kan.haha..si dia suh beli satey tapi muak la pulak. sekali sekali feeling feeling omputeh kan..

March 8, 2010

Minggu Lepas


minggu lepas memang sangat havoc dan hectic. rumah kecil country home ku yang selalunye aman damai permai, pecah dengan hilaian suare bak pontianak kesiangan. bukan selalu melahu bersama, tapi bile dorang datang memang tunggang tebalik la jawabnye. ni pun kurang sorang lg.




huh..sopan nau la muke sorang2 golak

acara mengumbah ni mcm sinonim dengan kami. mengumbah baden baden bundle

oh, ni acara baru. baru test malam tu je. sosak napeh den

contoh muke bile otak dah kembang

tak dapat gi hollywood, kota lukut pun jadi la..haha

our next stop

very the hot hokay

pose paling maut ke kak?

chin peng



ho ho, sangat scary

warcol ke @ triumph?

melepas kan gian dulu

bile sume dah balik, senyap balik umah aku..agaknye mcm tu la mama dengan papa rase tiap kali kitorang balik kan..riuh rendah pastu senyap balik..sigh..tetibe rindu. ah